Segítség

 

A szolgáltatás használata során előforduló fogalmak magyarázata:

Felhasználó:

A webmeal.hu oldalon történő étel rendeléshez szükséges egy felhasználói regisztráció. A felhasználó lehet a szülő, illetve a fogyasztó is (a címzett).

Címzett:

Az étel átvevője, tehát a fogyasztó az iskolában.

A címzett neve különbözhet a felhasználó személyétől, de a címzett adatait mindenképp rögzíteni szükséges a rendszerben.

Az adatokat javasoljuk közvetlen a regisztráció után megadni. Az aktuális rendelés címzettje az étlap oldalon választható ki.

Több címzett (pl. testvér) esetén javasoljuk a szülői regisztrációt. Több címzett esetén is mód van egy rendelés leadására, ez esetben címzettet kell váltani a rendelés során.

Szállítási cím:

A szolgáltatás keretében kizárólag előre meghatározott intézményekbe szállítunk. A regisztráció után az címzett megadásakor egy listából választható a megfelelő intézmény

Számlázási cím:

A megrendelt ételekről kiállított számlára kerülő cím.

Egyenleg:

az egyszerű és gyors rendelés érdekében a felhasználó feltölthet egy keretösszeget, amelynek terhére később is rendelhet. Az aktuálisan rendelkezésre álló egyenleg összege bejelentkezés után a weboldal fejlécében megjelenik.

A lemondott rendelések értékét is egyenlegként tartjuk nyilván, amely egyenleg a későbbiekben levásárolható.

Amennyiben az egyenleg összege nem fedezi az aktuális rendelés értékét, a bankkártyás fizetést javasoljuk.